سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن در تبریز با چند راه حل

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن (xvision)، از جمله مواردی است که کاربران این تلویزیون در شهر تبریز به مرکز خدمات دادگر، مراجعه می کنند. تمامی تلویزیون های ایکس ویژن از پنل هایی ساخته شده اند که داخل آن قطعاتی مانند: لایت، برد و تیکان قرار دارد. در همه ی تلویزیون ها قسمتی به نام برد تغذیه (power supply) وجود دارد که وظیفه آن پخش کردن ولتاژ به تمامی بردها و قسمت های تلویزیون است. مرکز خدمات دادگر با بهره گیری از بهترین تکنیسن های تلویزیون برای ازائه خدمات سرویس در محل، تعمیر تلویزیون شما را در کمترین زمان و با سه ماه گارانتی انجام می دهند. اگر با خرابی برد پاور تلویزیون ایکس ویژن برخوردید، با مرکز خدمات دادگر، نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون ایکس ویژن در تبریز همراه باشید تا درباره تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن صحبت کنیم.

برد پاور تلویزیون چیست؟

تعمیر برد پاور تلویزیون

پیشنهاد مقاله: علل خرابی و مشکلات در تلویزیون های ایکس ویژن چیست؟

برد پاور تلویزیون ( بردتغذیه)، یکی از مهمترین اجزای تلویزیون است. وظیفه اصلی این قطعه توضیع ولتاژ به همه ی بردهای تلویزیون انجام می شود. یکی از اجزای مهم این تلویزیون، برد تغدیه است و در صورت خراب شدن آن، تلویزیون قابل استفاده نخواهد بود. این برد در تمامی تلویزیون ها وجود دارد، و جزء قسمت های مهم تلویزیون به شمار می رود. اگر ایرادی در این برد به وجود بیاید و ولتاژ خارجی ایجاد نشود، تلویزیون کار نمی کند. البته بسته به شرایط، اگر در برد پاور عیب هایی به وجود بیاید، ایراد آن به صورت مختلفی نشان می دهد.

نکته مهم: اگر دوشاخه به برق وصل است و LED استندبای روشن می شود، به این معنی است که مدار برق، ورودی پاور سالم است. ولی اگر با زدن کلید روشن، تلویزیون شما روشن نشد برد پاور شما ایراد دارد. معمولا برد پاور تعمیر می شود ولی در مواقع مجبور می شویم که برد پاور را تعویض کنیم. حتما باید قطعه اورجینال باشد تا بعدا به بخش های دیگری آسیب نرساند.

یک نکته مهم دیگر: ذخیره انرژی بر عهده پاور تلویزیون است. اگر این برد خراب شد، امکان ذخیره انرژی مورد نیاز وجود ندارد.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار هید:

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن در تبریز با چند راه حل