سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون و نشانه های آن چیست؟

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون یکی از بدترین ایرادهای تلویزیون است. اگر پنل شما دچار آبخوردگی شده است دستگاه خود را خاموش کرده و با خدمات دادگر تماس بگیرید. برای شما یک توصیه از خدمات دادگر، اگر تلویزیونتان دچار آبخوردگی شد. اگر پنل تلویزیون شما دچار آبخوردگی شده است، تلویزیونتان باید تعمیر شود. پنل تلویزیون یکی از حساس ترین قسمت های تلویزیون است. اگر شما تعمیر تلویزیون را بلد نیستید نبایدبه آن دست بزنید چون با این کار ایراد آبخوردگی پنل تلویزیون بیشتر می شود و دیگر قابل تعمیر نمی باشد.

منظور از آب خوردگی پنل تلویزیون چیست؟

منظور از آبخوردگی پنل تلویزیون این است که، اگر بر روی صفحه تلویزیون شما آب بریزد یا در حین تمیز کاری، آب داخل تلویزیون شود و به برد شما آسیب برساند تلویزیون شما دچار آبخوردگی شده است و به همین دلیل نیاز به تعمیر آبخوردگی پنل تبویزیون است. در واقع پنل تلویزیون یک قسمت مهم و اصلی محسوب می‌شود که تصاویر را به شما نشان می‌دهد. مهمترین قسمت‌های تشکیل دهنده تلویزیون را پنل، برد و سیم کشی داخلی آن تشکیل داده‌اند که حساس ترین و آسیب پذیر ترین آنها پنل است. ممکن است به هر شکلی آب و رطوبت وارد پنل تلویزیون شود. نفوذ آب ممکن است باعث سولفاته شدن اجزای پنل و برد شود.

علت آبخوردگی پنل تلویزیون

ابخوردگی پنل تلویزیون در اثر اسپری کردن آب روی تلویزیون و یا در حین تمیز کاری اتفاق می افتد. بردهایی که آسیب می بینند شامل برد آدرس پنل، اتصالات موسوم به فلت و برد tcon تلویزیون می باشند.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون و نشانه های آن چیست؟